Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Νεύτωνας: «Έλληνες, μη βάλετε τελεία στην ιστορία σας» ,του Δ.Τσιριγώτη


Γεια σας υπερήφανοι Έλληνες. Είμαι ο Ισαάκ Νεύτωνας .Αποφάσισα να σας στείλω ένα γράμμα για να σας εξηγήσω τη κατάσταση στην Ελλάδα σήμερα , βάσει των δικών μου νόμων της φυσικής .Ελπίζω έτσι να σας βοηθήσω . Ακούστε λοιπόν καλά για να ησυχάσω και εγώ γιατί αγωνιώ για σας .Θα προσπαθήσω να σας αναλύσω τα πράγματα. Δεν είναι εύκολο .Εγώ όπως ξέρετε είμαι ντετερμινιστής (αιτιοκράτης) . Κάθε γεγονός για μένα έχει την αιτία του και την πρόβλεψή του .Με εσάς ,όμως, τους Έλληνες τρίβουν τα χέρια τους με ικανοποίηση οι αντίπαλοί μου :οι υποστηρικτές της θεωρίας του χάους που υποστηρίζουν ότι τίποτα δεν μπορεί να προβλεφτεί ακριβώς. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ και δεν θα σας κουράσω με ορολογίες και μαθηματικά. Εξάλλου ξέρω ότι πολλοί από εσάς είστε ,πώς να το πω …..φιλόλογοι (σας πειράζω).Διαβάστε τη συνέχεια εδώ


2 σχόλια:

  1. Νεύτωνα εξαιρετικά ενδιαφέρον το κείμενό σου στο οποίο με ανέφερες κιόλας. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι έχουν πάθει οι απόγονοί μου. Εγώ τους έλεγα ότι ο άνθρωπος είναι "φύσει πολιτικόν ζώον", ότι "η γαρ πόλις πολιτών πλήθος εστίν" και ότι ο πολίτης "κοινωνεί αρχής βουλευτικής και κριτικής". Αλήθεια που έχει χαθεί η πολιτική συνείδηση των νεοελλήνων; Πού είναι η συμμετοχή στα κοινά; Ακόμη και ο Όμηρος που ήταν προγενέστερος από εμένα είχε πει "και οι πιο αχαμνοί σαν πουν να σμίξουνε, κάτι θα κάνουν πάντα". Νομίζω πως οι συμβουλές σου είναι πολύ χρήσιμες για τους Έλληνες του μνημονίου...
    Με σεβασμό,
    Αριστοτέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή